Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” kupujący ma prawo /bez podania przyczyn/ zrezygnować z zakupionego towaru składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
WAŻNE !!! W celu uniknięcia odmowy odbioru przesyłki, zwracany towar prosimy odesłać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przez nasz sklep o przyjęciu zgłoszenia zwrotu.
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: laguna.19@onet.eu lub oswietlenie_konin@wp.pl.
Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki "koszt przesyłek", pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.
Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu.
Odsyłany towar powinien być w stanie niezmienionym.
Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty.
Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.